Kao edukacijska rehabilitatorica i majka, svoj profesionalni put gradim na uvjerenju da svako dijete ima snagu za promjenu. Ne postoje dva ista djeteta, stoga je moj rad uvijek u potpunosti individualiziran, s ciljem stvaranja sigurnog okruženja u kojem se potencijal može ostvariti.
U radu se oslanjam na principe Teorije izbora – pristupa koji mi je i osobno pomogao. Vjerujem da je ključ napretka u partnerstvu s roditeljima i u dubokom razumijevanju djetetovih potreba. Moj cilj je osnažiti Vas alatima i znanjem za sretniju svakodnevicu.
Moj pristup nije usmjeren na prošlost ili dijagnoze, već na sadašnji trenutak – na ono što mislimo, osjećamo i činimo sada. Vjerujem da osvještavanjem vlastitih izbora možemo preuzeti odgovornost i pronaći učinkovitije načine za zadovoljavanje svojih potreba. Time stvaramo stvarne i održive promjene, bez osuđivanja i pritiska.
Magistra edukacijske rehabilitacije, ERF Sveučilišta u Zagrebu.
Certifikat za senzornu integraciju u pedagogiji (GSID e. V., prema Ayres).
Edukantica treće godine, Europski institut za realitetnu terapiju (EIRT).
Savjetodavni rad provodim pod redovitom supervizijom certificiranih učitelja realitetne terapije.
Naš kabinet je pažljivo osmišljen i opremljen kako bi bio sigurno, zabavno i poticajno mjesto. Kroz igru i vođene aktivnosti u senzorički bogatom okruženju, djeca uče o sebi, razvijaju vještine i grade samopouzdanje.